Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΓΟΝΕΙΣ…. ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ…

Το θεατρικό παιχνίδι,είναι ένα πολύ σπουδαίο παιδαγωγικό μέσο ψυχαγωγίας αλλά και εκτόνωσης του άγχους και των φοβιών των μικρών παιδιών.
Πολλές φορές στο σχολείο τα παιδιά ντύνονται με στολές και υποδύονται διάφορους ρόλους, αυτοσχεδιάζουν και περνούν δημιουργικά κι ευχάριστα το χρόνο τους.
Βέβαια ο καλύτερος ρόλος τους είναι αυτός του αγαπημένου τους ήρωα της αγαπημένης τους τηλεοπτικής σειράς….
Τα παιδιά ταυτίζονται με τον ήρωα τους και μιμούνται μέσω του παιχνιδιού ,τον τρόπο που εκείνος καταφέρνει να πετυχαίνει το στόχο του , να νικάει πάντα τους “κακούς” και να γίνεται το επίκεντρο του θαυμασμού.
Δυστυχώς, οι σημερινοί “ήρωες” των παιδικών εκπομπών, πετυχαίνουν το σκοπό τους χάριν της σωματικής ρώμης τους και της βίας που ασκούν.
Πολεμάνε τον “κακό” αλλά πάντα με ξύλο και σπάνια (έως καθόλου) χρησιμοποιούν τη δύναμη του Λόγου για να πετύχουν το σκοπό τους.

ΈΤΣΙ, ΤΟ ΜΉΝΥΜΑ ΠΟΥ ΧΑΡΆΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΆΚΙ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΎ ΘΕΑΤΉ ΕΊΝΑΙ ΠΩΣ Η ΒΊΑ ΣΕ ΚΆΝΕΙ ΝΙΚΗΤΉ ΚΙ ΌΛΟΙ ΣΕ ΘΑΥΜΆΖΟΥΝ.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρώ πως την ώρα του παιχνιδιού και κυρίως του ελεύθερου ,μη καθοδηγούμενου θεατρικού παιχνιδιού, τα παιδιά βγάζουν έντονες συμπεριφορές βίας κι επιθετικότητας.
Η φαντασία και η δημιουργικότητα έχει αντικατασταθεί με ατελείωτες “μάχες”,”βίαιους θανάτους”,μεσα από μια έντονα ανταγωνιστική και προκλητική συμπεριφορά.
Ο εκφραστικός λόγος των παιδιών ,είναι φτωχότερος από ποτέ και στις “μάχες τους ” βγάζουν απλώς άναρθρες κραυγές και ήχους.
Η πηγή του κακού βεβαίως είναι ολοφάνερη…
Οι ήρωες με τους οποίους ταυτίζονται τα παιδιά ,ζουν στην τηλεόραση…..
Ακόμα κι αν οι γονείς είναι υποψιασμένοι κι έχουν πετάξει την τηλεόραση στα
σκουπίδια , υπάρχει το διαδίκτυο όπου μπορούν να βρουν και να δουν τις αγαπημένες τους ταινίες.
Σύμφωνα με μια έρευνα στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, παιδιά ηλικίας 2 εως 5 ετών,βλέπουν για 32 ώρες παιδικές εκπομπές την εβδομάδα…
Αυτό σημαίνει πως για περίπου 4 ώρες καθημερινά είναι καθηλωμένα μπροστά σε μια οθόνη , χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο από άλλες πιο σημαντικές δραστηριότητες ή από την επαφή τους με την οικογένεια.
Οι γρήγορες εναλλαγές των εικόνων επηρεάζουν με τέτοιο αρνητικό τρόπο τον παιδικό εγκέφαλο ώστε να δημιουργούν προβλήματα στη συγκέντρωση, άρα πολύ πιθανό και μαθησιακές δυσκολίες αργότερα .
Επηρεάζουν τη μνήμη, μιας και ο όγκος των πληροφοριών είναι τεράστιος , συνήθως άχρηστος , δεν χρειάζεται απομνημόνευση και η μνήμη τεμπελιάζει….
Δημιουργούν διαταραχές στον ύπνο των παιδιών καθώς και
προβλήματα στην κοινωνική τους ζωή μιας και οι εκδηλώσεις βίας διώχνουν μακριά τους φίλους.
Το μέλλον των παιδιών μας διαγράφεται ζοφερό…
Τα επιθετικά , τα γεμάτα εκρήξεις βίας παιδιά του σήμερα τείνουν να γίνουν οι υπερκινητικοί ,νευρικοί, αγχώδης ενήλικες του αύριο…
Ενήλικες που θα δυσκολεύονται να αποκτήσουν φίλους αλλά και στις σχέσεις τους με το αντίθετο φύλο.
Ποιος φταίει για την κατάσταση που μόλις περιγράψαμε και που είναι δυστυχώς μια πραγματικότητα?
Θεωρώ πως η απάντηση έρχεται μόνη της …
Αυτοί που δε βάζουνε όρια στην καθημερινότητα των παιδιών ,που τους επιτρέπουν να καθηλώνονται 4 ώρες την ημέρα μπροστά σε μια οθόνη και που δεν ασχολούνται παρά ελάχιστα με την ποιότητα και τα μηνύματα που περνάνε μέσω της ταινίας στα παιδιά τους.
Ναι ,φταίνε οι γονείς που γυρνώντας κουρασμένοι ,αγχωμένοι και νευρικοί από τον καθημερινό τους αγώνα για να εξασφαλίσουν τα προς το ζην, δεν έχουν καμιά διάθεση, υπομονή και κουράγιο να ασχοληθούν με το παιδί τους,να παίξουν μαζί του , να το βγάλουν στο κοντινό πάρκο για ποδόσφαιρο και τρέξιμο ή έστω για μια απλή βόλτα.

ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΟΎΝ ΠΛΈΟΝ ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΤΟΥΣ ΠΩΣ ΜΕΓΑΛΏΝΕΙ ,ΠΟΙΕΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΑΝΆΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΌΤΗΤΕΣ ΤΟΥ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΉΡΗΣΗ ΑΠΑΙΤΕΊ ΧΡΌΝΟ ΚΙ ΑΦΟΣΊΩΣΗ….

Φταίει η κοινωνία,που κουράζει τους γονείς,τους εξαντλεί σωματικά αλλά κυρίως ψυχικά και τους αφαιρεί κάθε απόθεμα θέλησης να ασχοληθούν με το παιδί τους.

Η ΚΟΙΝΩΝΊΑ, ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΊΣ ΚΟΥΡΑΣΜΈΝΟΥΣ ΜΕ ΕΛΆΧΙΣΤΟ ΧΡΌΝΟ ΣΤΗ ΔΙΆΘΕΣΉ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΝΑ ΜΕΓΑΛΏΝΟΥΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟΎΣ ΣΤΑΘΜΟΎΣ , ΜΕ ΝΤΑΝΤΆΔΕΣ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΆ…ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΊΑ ΑΠΆΝΘΡΩΠΗ ΧΩΡΊΣ ΣΕΒΑΣΜΌ ΓΙΑ ΚΑΝΈΝΑΝ.

Και η λύση του τεράστιου προβλήματος έρχεται επίσης μόνη της…
Αλλαγή της ίδιας της κοινωνίας και δημιουργία μιας Πολιτείας που θα σέβεται τον άνθρωπο και την οικογένεια.
Φαντάσου μια Πολιτεία ,η οποία θα είναι στο πλευρό της νέας μητέρας, θα ενισχύει οικονομικά την ίδια, ώστε να μην χρειάζεται να εγκαταλείπει το σπίτι και το παιδί της για να εργαστεί και θα της παρέχει κάθε βοήθεια αναλαμβάνοντας ολα τα έξοδα που θα χρειαστούν για την εκπαίδευση και ανατροφή του μικρού .
Μ’αυτόν τον τρόπο ,η μητέρα η οποία είναι αναντικατάστατη, θα μεγαλώνει η ίδια το παιδί της,θα το χαίρεται ,θα του δίνει στοργή ,θα το παρατηρεί, θα παίζει μαζί του , θα το εκπαιδεύει βάζοντάς του τα όρια που πρέπει και διδάσκοντάς του να ζει με Αξίες.
Όταν το παιδί μεγαλώσει και η μητέρα επιθυμεί να εργαστεί, η Πολιτεία θα της προσφέρει εργασία στον τομέα που θα συγκεντρώνει τα ανάλογα προσόντα…
Μια πολιτεία που δε θα επιτρέπει να υπάρχουν παιδικές εκπομπές, οι οποίες θα δημιουργούν προβλήματα στον ψυχισμό των παιδιών ,αλλά αντίθετα θα προβάλλονται σειρές που θα περνάνε θετικά μηνύματα στο παιδί.

ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΥΤΟΠΙΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ…

ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΙ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ.

ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ Σ ΑΥΤΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ!!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ
ΠΗΓΗ
 Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο, η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.
1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτόκαι της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. 
Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά τουΘα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
HTTPS://WWW.DROPBOX.COM/S/PLN8T496H3RO6IX/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.PDF?DL=0

ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

 

FACEBOOK

 

TWITTER

 

INSTAGRAM


Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.