Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Ιός Covid-19 δεν είναι φυσικός. Πάρτε πίσω το βραβείο Νόμπελ μου εάν κάνω Λάθος, λέει ο Ιάπωνας Καθηγητής Δρ. Tasuku Honjo.


Ο Ιός Covid-19 δεν είναι φυσικός. Πάρτε πίσω το βραβείο Νόμπελ μου εάν κάνω Λάθος, λέει ο Ιάπωνας Καθηγητής Δρ. Tasuku Honjo.

Στις 25 Απριλίου ο Ιάπωνας Νομπελίστας καθηγητής Ιατρικής Δρ. Tasuku Honjo, προκάλεσε αίσθηση λέγοντας ότι ο κορωνοϊός δεν είναι φυσικός.

Κατά την άποψή του, εάν ήταν φυσικός, δεν θα επηρέαζε ολόκληρο τον κόσμο, όπως έκανε, διότι η θερμοκρασία είναι διαφορετική στις διάφορες χώρες. Εάν ήταν φυσικός, θα επηρέαζε μόνον τις χώρες που έχουν την ίδια θερμοκρασία με την Κίνα.

Αντ' αυτού όμως διαδίδεται σε μια χώρα σαν την Ελβετία, με τον ίδιο τρόπο που διαδίδεται σε ερημικές περιοχές. Εάν ήταν φυσικός, θα είχε διαδωθεί σε ψυχρά μέρη, αλλά θα πέθαινε σε θερμές περιοχές.

Όπως αναφέρει, έχει κάνει 40 χρόνια έρευνας πάνω σε ζώα και ιούς. Η παγκόσμια εξάπλωση του κορωνοϊού δεν είναι φυσική. Είναι σίγουρος ότι ο ιός είναι κατασκευασμένος και απολύτως τεχνητός.

"Έχω εργαστεί 4 χρόνια στο εργαστήριο της Γιουχάν στην Κίνα. Γνωρίζω πλήρως όλο το προσωπικό αυτού του εργαστηρίου. Έχω τηλεφωνήσει επανειλημμένως σε όλους μετά την εμφάνιση του κορωνοϊού. Όλα όμως τα τηλέφωνά τους είναι νεκρά τους τελευταίους 3 μήνες. Είναι πια κατανοητό ότι όλοι αυτοί οι τεχνικοί του εργαστηρίου έχουν πεθάνει."

"Με βάση όλη τη γνώση μου και έρευνά μου μέχρι τώρα, μπορώ να πω με εμπιστοσύνη 100% ότι ο κορωνοϊος δεν είναι φυσικός. Δεν προήλθε από νυχτερίδες. Τον κατασκεύασε η Κίνα. Εάν αυτό που λέω σήμερα αποδειχθεί ψευδές, ακόμα και μετά το θάνατό μου, η κυβέρνηση μπορεί να αποσύρει το βραβείο Νόμπελ μου. Η Κίνα ψεύδεται και αυτή η αλήθεια μια μέρα θα αποκαλυφθεί σε όλους."

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.